BEZOBRAZNE 2 :))))

05.09.2011 17:47

1. Zamisljam tebe i sebe daleko od svih, cuje se cvrkut ptica i sum mora dok sunce greje nasa oznojena tela…,a mi i dalje krpimo gumu.Kad bih te imao polizao bih te celu,stavio bi ti jezik u tu tvoju malu usku rupicu i shvatio da te volim vise od bilo koje druge…moja voljena flaso NIKSICKOG PIVA.

2. Zivot ti je kao zenske gace. Kratak, prljav a ponekad i krvav…

3. Lijeva mi je noga BOZIC, desna NOVA godina, a ti dodji izmedju toga…

4. Zene su kao lopte ili su suplje ili ih sutaju….

5. Uzela ciganka pa maze picku sa kafom, a tek ce ti ciga: “Sto bre mazes tu picku s’kafu” a tek ce ti ona: “I MIRIS I UKUS”

6. Sve je tamno, gubim dah u srce moje usao je strah, javi se bar, dusa me boli sto nismo zajedno goli. Drhtavi glas iz grla muca, gde si ljubavi meni se tuca?!

7. STvArnOJezAJeBaNOkADatINekOPoSaLjepORukUNapiSanUBeZraZMaka IZNaKOvaINteRPuNKcIJepAJoSAkoNEmAMnOgoSMisLA…

8. SEX je senzacija prouzrokovana situacijom kada muska lokacija udje u zensku destinaciju, da li shvatas konstataciju ili zelis demonstraciju!

9. Crnogorac na sex trosi 2000 kalorija. 100 tokom samog sexa i 1900 dok se hvali…

10. Zasto muski polni organ ne moze da zasnuje radni odnos, ima glavu a nema mozak kao saradnik je krut ne moze da radi osam sati dnevno, a i ono sto uradi uprska…

11. Ti bi jednom-ja bih vise, ti bi glasno ja bih tise, ti bi sporo-ja bih brze, ti bi
grubo-ja bih nezno, ti bi danju-ja bih nocu, ti bas neces kad ja hocu!

12. Ti si moje zlato, ti si moje srebro, vidim li te s drugim slomit cu ti rebro!

13. Kad ti nesto lose krene, nemoj da bodes vene;kad ti se nesto lose desi nemoj da duvas lepak u kesi;vec samo mucni glavom, problemi se resavaju TRAVOM!

14. Zivio jednom jedan zmaj,iza sedam gora,iza sedam mora,iza sedam gradova,iza sedam sela,… Probudi se jednom zmaj i rece:”GDJE JA ZIVIM U PIZDU MATERINU!”

15. Sretan pad Njujorka zeli majka Safija sinu Binladenu,uz pjesmu “Sve je postalo pepeo i dim”! Cestitci se pridruzuje otac Hamas, brat Abusajaf porodica Taliban i komsija Mudzah Edin.

16. Stojeci sam je molio, sedeci mi je dala, od pozadi sam je polizao, spreda pritisnuo, a ipak se nije branila. Oh ti moja mala postanska marka!

17. NEW YORK - REKLAME: “Na menhetnu grob do grobatrazi majka sina svoga za utehu njenog bola uvijek svjeza COCA-COLA”

18. Lizati picku je isto kao biti clan mafije, jedan pogresan korak i vec si u govnima…

19. Nemojte strahovati da bi mogli dozivjeti mozdani udar , zbog kolicine vaseg mozga bio bi to udarac u prazno…

20. Dilema ozenjenog muskarca: “Izacu u grad i gledati ono sto ne mozes jebati ili ostati kod kuce i jebati ono sto ne mozes gledati”

21. Cvrsto ga drzi da ne isklizne, dobro ga protresi, sto ga vise treses on vise prska, to bijelo obavezno probaj jer svaki sampanjac je drugaciji….

22. ********************************************************************************Sta si
zinuo vidis da pada sneg!

23. Sup Beograda vas obavestava da ono u sta ste sinoc duvali nije bio alko test…

24. Vas horoskop za 2002: “LJUBAV:Zvezde vam se smese; ZDRAVLJE: Zvezde vam se smese; SEX: Zvezde crkavaju od smeha”

25. Plata je kao menstruacija! Krvavo ja zaradis, dobijes je jednom mesecno, prodje te za 4-5 dana a onda mozes da se jebes!

26. Istrazivanja pokazuju da osobe koje nisu dobre u krevetu ili nisu imale dobar sex, prilikom citanja poruka mobilni telefon drze u desnoj ruci!