BEZOBRAZNE 3 :)))

05.09.2011 17:48

1. Dokazano je da je na svetu 20% jebaca , 30% drkaca 50%lizaca, ali ne boj se ti ne spadas u tu grupu jer su posebno PUSACI.

2. Koka kola smedje boje../ Prevedi na satrovacki,pa ces vidjet da je super!

3. Vuce pogresio si u jednom slovu trebalo je da me POJ-E-DES;!!! Trudna Crvenkapa!

4. Zasto da se zajebavamo, stavi aparat medju noge da te pozovem i sve ce ti biti jasno…sta hocu!

5. Ispred kuce metar drva, ti si moja ljubav prva!!

6. Komunalno preduzece Gradska cistoca vas obavjestava da je u toku velika akcija sakupljanja smeca. Molimo vas, stanite na vidno mesto!

7. Pusticu te da mi skines pantalone, zatim majcu i na kraju donji ves, ali te molim da mi ostavis stipaljke na zici.

8. Imas anticku lepotu!! Licis mi na trojanskog konja!

9. Znam koliko ti nedostajem, znam koliko sam ti potrebna u ovom trenutka. Zao mi je sto sam te napustila -Tvoja PAMET:)))

10. Pozor, pozor picke na prozor kurci na zapad svi u napad borbene trupe zauzele dupe vodi se borba oko velike rupe..!!

11. Urednistvo RTS-a vas obavestava da ce se sutra snimati dokumentarac o vasem mestu, pa vas molimo da radi lepote prizora ne izlazite iz kuce…

12. Ovu poruku moze procitati samo zgodna osoba! NISTA? Probaj opet! Izgleda da nisi zgodna osoba. NE FORSIRAJ RUGOBO!!!!!

13. Ujutru ga osetis, usnama ga dodirnes, rukama ga drzis… volis ga vrelog uzimas ga celog… i kad ne znas kad je kraj - to ti je AMER CAJ!!!

14. Jutros je policija pronasla tijelo potpuno mutirano bez zuba, kose, mozga.
Molim te, javi mi se da se vise ne brinem.

15. Kurac je mafijas, celav je, ima oziljak na glavi, nosi koznu jaknu i voli svugdje da zaviri.

16. Nisi zgodna ko Jennifer Lopez, nemas sise ko Pamela Anderson niti se jebes ko Sharon Stone al zato pusis ko Partizan!!!

17. Police is looking for a person descibed as gorgerous, sexy, good in bed, intelligent, smart…..your safe but where the FUCK am I gonna hide!

18. Zashto da trosimo kredit na poruke, kada k`o ljudi mozemo da se vidimo i uradimo TO!! Nacicemo se u hotelu Moskva i POZVATI ROOM SERVICE!!

19. Mislila sam da je kraj medju nama, sve dok nisam napipala produzetak.

20. Trava se zeleni, nebo se dere a Romeo Juliji pod prozorom SERE.

21. Love is NAME, sex is GAME, forgat THE NAME and PLAY THE GAME!

22. Dragim neprijateljima zelimo srecan prelazak preko minskog polja uz pesmu “Ucini bar jedan pogresan korak”.

23. Nasmesi se ako hoces da spavas samnom…!!

24. Pre nego shto legnesh da spavash obavezno obrishi vrat!!! (tvoj VAMPIR)

25. Kozmeticki salon “LEP U PIZDU MATERINU” obavjestava vas da depilaciju supka koju ste zakazali za sutra odlazemo….jer nismo nabavili kombajn!

26. Gledam sunce vidim tebe, gledam mesec vidim tebe, gledam zvezde vidim tebe, gledam more vidim tebe, daj jebote pomeri dupe.

27. Znas li sta je Bog rekao dobrim jebacima??? PA NARAVNO DA NE ZNAS!!!

28. Kad sam bio mali, bio mi je veliki. Sad kad sam veliki, sada mi je mali. Pocinje sa K a zavrsava sa C. Sta je to? Odgovor: KREVETAC…

29. Ti si pravo djubre!mrzim te,ti odvratni stvoru! Rece zec mrkvi i baci je u
smece!!

30. Cuo sam da si umro, crko, jeben si citav, kiflicar, kifla, debil, kreten, govno, seronja, sidas, izdrkana stoka, zgazio te sleper i izresetali automatskom……javi mi
se ako si ziv!

31. U jednom hladnom zimskom danu nasle cure jednu bananu, pa je ljube, pa je lizu, u zivot da je dizu. Gle pa to je moja kita, popusi je ko procita!

32. Ako te srce zaboli, ako te u grudima stegne, ako osjetis jaku ceznju i pamet ti se
pomuti, nije to ljubav, to je INFARKT!

33. Menjam metalik sarenu kravu sa hi-fi urlanjem i spustenim spojlerima za konja koji ovo cita.

34. Pitam Carobnjaka za cvijet on mi dade vrt, pitam Carobnjaka za rijeku on mi dade okean, pitam Carobnjaka za supak on mi dade TVOJ BROJ!

35. Muskarci su rodjeni vozaci - Prvo te upale, pa te provozaju, onda te zgaze a potom - OBILAZE!!!

36. REMEMBER!If you need FUCK you can always count on me, cause F.U.C.K. stands for FRIEND U CAN KEEP.Fuck forever and promise me that we’ll fuck till eternity!

37. Kazu da homoseksualci za citanje poruka koriste palac, sada je kasno da promenis prst pederu jedan.

38. Takmicili se zec i magarac koji ima veci. Izvadi mago veliki, a zec mali. Kad zec vidi poce da bezi. A mago veli, nije za tebe moja kita nego za onog koji cita !

39. Ja sam najvece zlo sto gazi tlo, ja sam najveci gad sto ide kroz grad, ja sam najgori lik sto stvorio je bog, ja napravicu pakao od zivota tvog !!!

40. Sto me tako glupo posmatras? Ja sam tvoj mobilni! samo sam hteo na svez vazduh! Bilo mi je previse mracno i tesno u tvom dzepu! Sad je bolje. Hvala!

41. Ova poruka je napisana ultrljubicastim slovima! Kod normalnih ljudi izaziva slepilo a kod seksualno opterecenih samo blagi osmeh!